مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-10حوادث

افزایش 10 درصدی سرقت منزل در گنبدکاووس


جانشین انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: سارقان منازل در گنبدکاووس غیربومی بوده و اغلب از استان های دیگرهستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سرهنگ نادعلی صادقی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای امسال تا نیمه مرداد ماه سرقت های منازل در گنبدکاووس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است و بیشتر این سرقت ها خرد بوده و سارقان این حوزه غیربومی و از استان های دیگرهستند.

وی با اشاره به متلاشی شدن یک باند سارق در استان کهکیلویه وبویراحمد تصریح کرد: سارقانی که روز گذشته در در این استان دستگیر شدند به سرقت های خود در گنبدکاووس هم اعتراف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون سرقت های مغازه در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23درصد کاهش، سرقت خودرو 28درصد، سرقت موتورسیکلت هفت درصد، سرقت اماکن خصوصی 27درصد و سرقت های مهم 17 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: مجموع سرقت ها در شهرستان گنبدکاووس پنج درصد کاهش و مجموع کشفیات در شهرستان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 28درصد افزایش داشته است .

  صادقی گفت: ایجاد امنیت وظیفه انتظامی استان و شهرستان بوده و معتقدم رسانه ها در ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان و مردم جامعه نقش بسزایی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی سرقت منزل در گنبدکاووس

افزایش 10 درصدی سرقت منزل در گنبدکاووس