مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-13ورزشي

پیشرفت پروژه ورزشی بردسکن پس از دوسال؛ صفر درصد!


رییس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: پروژه ساخت خوابگاه ورزشکاران در بردسکن فقط در روز کلنگ زنی روی زمین کار شد و لذا تاکنون صفر درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، رضا غلامی در نشست خبری خود با خبرنگاران در بردسکن  اظهار کرد:  ساخت خوابگاه ورزشکاران در بردسکن  یکی از نیازهای این شهرستان است  که متأسفانه پس از دو سال از آغاز کلنگ زنی و شروع عملیات  تا این لحظه اعتباری  اختصاص داده نشده و همچنان  راکد مانده است.

رییس اداره ورزش و جوانان بردسکن از پیگیری های  خود در مدت 9 ماه تصدی در اداره ورزش و جوانان  دراین خصوص خبر داد و افزود:  پیگیری های لازم برای اختصاص بودجه  از استان ونیز از خیرین صورت گرفته است که امید است به زودی پس از دوسال از شروع پروژه عملیات  ساختمانی این مجموعه آغاز گردد.

غلامی به نداشتن  ساختمان اداری  اداره ورزش  و جوانان بردسکن اشاره کرد و افزود: ساختمان فعلی مجموعه  اداری هیئت فوتبال است که به عنوان اداری برای اداره ورزش و جوانان استفاده می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان بردسکن، مجموعه استادیوم شهید اسماعیلی شهرستان را دارای قدمت 40ساله ذکر کرد و اظهار داشت:  از 28 هیئت  ورزشی شهرستان  22 هیئت ورزشی فعال هستند و مابقی رشته هایی است که  به دنبال  جذب علاقه مند  برای فعالیت در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت پروژه ورزشی بردسکن پس از دوسال؛ صفر درصد!

پیشرفت پروژه ورزشی بردسکن پس از دوسال؛ صفر درصد!