مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-12اجتماعي

1.2 میلیون نفر تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار می گیرند


با تکمیل این پروژه یک میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت شهر تهران تحت پوشش طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب قرار می گیرند.

- مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: با تکمیل این پروژه یک میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت شهر تهران تحت پوشش طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، عباسعلی مصرزاده در بازدید مدیرعامل آبفای استان تهران از این پروژه گفت: پروژه احداث واحدهای 7 و 8 تصفیه خانه جنوب به دلیل نقش کلیدی در پیشگیری از آلودگی محیط زیست و بازچرخانی آب در شرایط کم آبی پایتخت از پروژه های مهم و با اولویت آب و فاضلاب استان تهران بوده و باید عملیات اجرایی آن با حداکثر سرعت ادامه یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام پیمانکار مبنی بر کمبود برخی مصالح و اقلام مورد نیاز جهت سرعت بخشی پروژه، با دستور محسن اردکانی، مدیرعامل آبفای استان تأمین میلگرد مورد نیاز پروژه به میزان تقریبی 1500 تن از محل منابع داخلی شرکت فاضلاب در دستورکار قرار گرفت و تاکید شد عملیات ساختمانی بخش مایع این تصفیه خانه باید تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

مصرزاده تصریح کرد: واحدهای 7 و 8 تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران با ظرفیت متوسط 230 هزار مترمکعب در شبانه روز، جمعیتی در حدود یک میلیون و 200 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد و سالیانه 80 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.2 میلیون نفر تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار می گیرند

1.2 میلیون نفر تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار می گیرند