مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:262023-08-13اقتصادي

افزایش 10 درصدی مصرف سوخت در گیلان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان، از افزایش 10 درصدی مصرف سوخت در استان طی چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: - ایسنا/گیلان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان، از افزایش 10 درصدی مصرف سوخت در استان طی چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در چهار ماهه امسال بیش از 500 میلیون لیتر بنزین به جایگاه ها داده ایم.

مجتبی شکوری در گفت وگو با ایسنا، میانگین مصرف روزانه بنزین در استان گیلان را چهار و نیم میلیون لیتر دانست و اظهار کرد: گیلان استان گردشگرپذیر بوده و لذا در ایام تعطیل، مصرف روزانه ما به حدود پنج و نیم میلیون لیتر می رسد.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم جایگاه های سوخت سرویس دهی خوبی داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به پراکندگی جایگاه ها، سعی شده هم مردم گیلان و هم مسافران، مشکلی برای تامین سوخت نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان از افزایش 10 درصدی مصرف سوخت در استان طی چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در چهار ماهه امسال بیش از 500 میلیون لیتر بنزین به جایگاه ها داده ایم.

شکوری با بیان اینکه برای تقویت موجودی انبار سوخت استان تلاش می کنیم، گفت: می خواهیم تعطیلی جایگاه ها را به حداقل برسانیم، البته تعطیلی برخی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی مصرف سوخت در گیلان

افزایش 10 درصدی مصرف سوخت در گیلان