مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 21:052023-08-19سياسي

نباید هیچ تعرضی در راستای تخریب انفال صورت گیرد


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه بستر و حریم رودخانه ها جزء انفال است، گفت: احتیاجات مردم در حوزه ساختمانی و معادن از حقوق عامه است و باید برطرف شود ولی نباید هیچ گونه تعرضی نیز در راستای تخریب انفال صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان در سالن اجتماعات دادگستری گیلان با اشاره به کلام امام خمینی (ره) که فرمودند مجلس در راس امور است ، اظهار کرد: نیاز است تا فرآیند تغییر و اصلاح قانون در مجلس مرتفع شود.

  وی برگزاری جلسات تعاملی و هم اندیشی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را ضروری دانست و افزود: باید در چنین نشست هایی از ظرفیت نمایندگان برای حل مشکلات و دغدغه های مردم بهره برد.

  رییس کل دادگستری استان گیلان، حجم ورودی پرونده به دستگاه قضایی در استان گیلان را بسیار زیاد دانست و گفت: علی رغم سنگینی کار و کمبود نیرو، کارکنان دستگاه قضایی با کمترین امکانات در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند.

  صادقی نیارکی با بیان اینکه بستر و حریم رودخانه ها جزء انفال است، تصریح کرد: ضمن اینکه احتیاجات مردم در حوزه ساختمانی و معادن از حقوق عامه است و باید برطرف شود، نباید هیچ گونه تعرضی نیز در راستای تخریب انفال صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید هیچ تعرضی در راستای تخریب انفال صورت گیرد

نباید هیچ تعرضی در راستای تخریب انفال صورت گیرد