مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 23:202023-08-06سياسي

پایش مستمر تهدیدات دشمن باید مدنظر قرار گیرد


پایش و نبض گیری مستمر تهدیدات دشمن باید مدنظر ما باشد و بدانیم که تمرکز دشمن بر چیست؛ باید تهدیدها را رصد و متناسب با آن برنامه ریزی کنیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: پایش و نبض گیری مستمر تهدیدات دشمن باید مدنظر ما باشد و بدانیم که تمرکز دشمن بر چیست؛ باید تهدیدها را رصد و متناسب با آن برنامه ریزی کنیم.

  غلامعلی حیدری 15 مردادماه در نشست با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به نقش اثربخش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در برپایی مناسبت های مختلف، اظهار کرد: بعد از کرونا شاهد برگزاری متفاوت و پرشکوه تر راهپیمایی 22 بهمن یا روز قدس و جشن روز غدیر و برپایی محافل عزاداری محرم بودیم و به مدد امیدی که با انتخاب دولت مردمی ایجاد شد با وجود فشارها و فضاسازی دشمن، مشارکت و حضور باشکوه مردم با بصیرت را در برنامه ها و مناسبت ها شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه بزرگداشت ایام الله وحدت و همدلی را شکل می دهد و مردم را در مقابل هجمه توطئه های دشمن مصون می دارد، ادامه داد: اگر حضور مردمی نبود و این انسجام و وحدت در مناسبت های مختلف شکل نمی گرفت، قطعاً کشور با چالش مواجه می شد و لذا حضور مردم نشانگر پشتیبانی آنهاست که بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مستمر تهدیدات دشمن باید مدنظر قرار گیرد

پایش مستمر تهدیدات دشمن باید مدنظر قرار گیرد