مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-13پزشكي

افزایش ظرفیت 30 درصدی پنجاهمین دوره آزمون دستیاری


معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش 30 درصدی پذیرش پنجاهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی و اعلام نتایج این آزمون در هفته اول شهریورماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، ابوالفضل باقری فرد با اشاره به برگزاری پنجاهمین دوره آزمون دستیاری در اردیبهشت، امسال، عنوان کرد: هفته اول تیر ماه نتایج اولیه پنجاهمین آزمون دستیاری شامل نمره، رتبه و کارنامه اولیه اعلام شد و داوطلبان، در مهلت تعیین شده فرصت داشتند تا 100 رشته مقطع را انتخاب کنند.

وی به درخواست تعداد محدودی از پزشکان در خصوص ایجاد فرصت مجدد برای ثبت نام این آزمون اشاره و خاطرنشان کرد: امسال همانند سال های گذشته علاوه بر مرحله اول، دو بازه زمانی دیگر نیز برای انتخاب رشته افرادی که از ثبت نام جا مانده بودند، اعلام شد و اواخر تیر ماه نیز سایت سنجش بسته شد؛ چون دستیاران باید مطابق نظام آموزشی، اول مهر ماه در بیمارستان ها حضور داشته باشند و نظام آموزشی-درمانی کشور مختل نشود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت افزود: فرصت قانونی انتخاب رشته به اتمام رسیده و نتایج آزمون دستیاری، هفته اول شهریور ماه اعلام و بلافاصله پس از آن مرحله تکمیل ظرفیت با اولویت مناطق محروم از طریق بومی گزینی، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت 30 درصدی پنجاهمین دوره آزمون دستیاری

افزایش ظرفیت 30 درصدی پنجاهمین دوره آزمون دستیاری