مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:122023-07-25دانش

ساخت آنالایزر قابل حمل آب با دقت بالا در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  شرکت پویش تدبیر کرانه با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اقدام به طراحی و تولید دستگاهی برای تعیین کیفیت آب با پاسخ سریع در محل و جلوگیری از روش های پر .

- تعیین سلامت آب آشامیدنی و مصرفی در کشاورزی و صنایع در کمترین زمان و با بیشترین دقت، یکی از دغدغه های مهم مصرف کنندگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  شرکت پویش تدبیر کرانه با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اقدام به طراحی و تولید دستگاهی برای تعیین کیفیت آب با پاسخ سریع در محل و جلوگیری از روش های پر هزینه و زمانبر شیمیایی و الکتریکی کرده است.

محصولی که در سنجش آب شرب، آب های سطحی، منابع آب زیرزمینی، استخرها و پارک های آبی، پساب صنایع نساجی، پساب صنایع تولید فلزات و غیره کارآمد است.

در آنالایزرهای نوری آب، با تابش نور در طول موج و انرژی خاص به نمونه و اندازه گیری انرژی عبوری توسط یک آشکارساز، میزان انرژی جذب شده تعیین خواهد شد؛ سپس با کالیبره نمودن میزان جذب با غلظت های مشخص و رسم منحنی کالیبراسیون، غلظت آلاینده ها در نمونه مجهول تعیین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت آنالایزر قابل حمل آب با دقت بالا در کشور

ساخت آنالایزر قابل حمل آب با دقت بالا در کشور