مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-16سياسي

آزادگان و ایثارگران آبروی ایران اسلامی هستند


استاندار اصفهان با بیان اینکه آزادگان و ایثارگران، متولیان انقلاب هستند گفت: ما باید دوران پرافتخار این سرزمین را به نسل های امروزی منتقل کنیم و آزادگان و ایثارگران مدیریت کننده این ارتباط بین نسلی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در دیدار با جمعی از آزادگان استان در آستانه بیست وششم مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گفت: هر زمان که خاطرات آن روز را مرور می کنیم، احساسی سراسر غرور وجودمان را فرا می گیرد و به خاطر داشتن این بزرگواران که آبرویی برای ایران اسلامی شدند و دوران باشکوهی را در تاریخ انقلاب رقم زدند به خود می بالیم.

وی با بیان اینکه متولی این انقلاب، کسانی هستند که این انقلاب را به ثمر رساندند و پای آن ایستادند، افزود: آنها بودند که با پایمردی و ایستادگی خود فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دادند و 14 قرن بعد از انقلاب حضرت رسول اکرم(ص) پرچم اسلام را دوباره برافراشتند.

استاندار اصفهان ادامه داد: از زمانی که فرزندان این سرزمین با دست خالی مقابل دشمنان جنگیدند، اکنون به جایی رسیده ایم که دنیا ما را به تأمین موشک های نقطه زن و پهپاد برای دیگر کشورها متهم می کند و خودِ این اعتراف بدون توجه به صحت یا دروغ بودن آن، برای ما غرورآفرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان و ایثارگران آبروی ایران اسلامی هستند

آزادگان و ایثارگران آبروی ایران اسلامی هستند