مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-27سياسي

مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد


مراسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران شهیدش، به میزبانی رییس جمهور و با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

- مراسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران شهیدش، به میزبانی رییس جمهور و با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هم زمان با شب تاسوعا، مراسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران شهیدش، به میزبانی رییس جمهور و با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

آیین سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا هم زمان با شب تاسوعای حسینی، همچون سال های گذشته، به میزبانی دکتر سید ابراهیم رییسی و با حضور تعدادی از وزرا و معاونین رییس جمهور، جمع کثیری از کارکنان و مدیران نهاد ریاست جمهوری و گروهی هایی از مردم در مسجد سلمان فارسی برگزار شد.

در نخستین شب اقامه عزای حسینی در نهاد ریاست جمهوری، حجت الاسلام میرهاشم حسینی به ذکر فضائل امام حسین (ع) و خاندان اهل بیت و یاران باوفای ایشان پرداخت و حاضران با مداحی سید مجید بنی فاطمه به سینه زنی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد

مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد