مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-14سياسي

سه شهرک صنعتی در فارس احداث می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از ایجاد سه شهرک صنعتی جدید در این استان خبر داد و گفت: فرایندهای اجرایی احداث نواحی صنعتی صنایع دستی و صنفی شیراز و ناحیه جویم پس از تصویب در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از ایجاد سه شهرک صنعتی جدید در این استان خبر داد و گفت: فرایندهای اجرایی احداث نواحی صنعتی صنایع دستی و صنفی شیراز و ناحیه جویم پس از تصویب در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

سید مصطفی هاشمی دوشنبه 23 مرداد در نشست خبری که همزمان با تور رسانه ای بازدید از صنایع مستقر در شهرک صنعتی شیراز برگزار شد، بیان کرد: ناحیه صنایع دستی شیراز، مصوبه سال 1386هیئت وزیران بود که به دلیل نبود زمین مناسب سال ها معطل ماند؛ اکنون با حمایت ها و دستورات ویژه استاندار و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی فارس و البته حمایت نمایندگان شیراز در مجلس، این ناحیه صنعتی به مساحت 40هکتار در جلسه این هفته شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

او افزود: ایجاد ناحیه تخصصی صنایع دستی در شیراز بستر لازم برای استقرار و فعالیت مشاغل و فعالیت های مرتبط با صنایع دستی فراهم و زمینه رشد وتوسعه این صنایع را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شهرک صنعتی در فارس احداث می شود

سه شهرک صنعتی در فارس احداث می شود