مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-03پزشكي

بحران آلوگی هوا در اصفهان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حدود دو هفته است که وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان به سمت و سویی رفته است که در بعضی از زمان ها آلودگی هوا آسیب رسان برای عموم و در بعضی از زمان ها آسیب رسان برای افراد آسیب پذیر بوده است.

- پژمان عقدک سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آلودگی هوای اصفهان اظهار داشت: حدود دو هفته است که وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان به سمت و سویی رفته است که در بعضی از زمان ها آلودگی هوا آسیب رسان برای عموم بوده است و رعایت کردن دستورالعمل ها و توصیه ها ضروری است.

وی افزود: بیماران قلبی و ریوی و مبتلایان به آسم و آلرژی نباید در فضاهای باز فعالیت کنند و تا حد امکان از حضور در سطح شهر خودداری و در منزل استراحت و در صورت تشدید علایم به مراکز درمانی مراجعه کنند.

عقدک بیان کرد: تمام ورزشکاران و شهروندان از هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی از جمله دویدن و پیاده روی در این شرایط در هوای باز خودداری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اگر افراد مجبور هستند از فضای باز به هر علتی استفاده کنند از ماسک های کاغذی معمولی و دستمال نمی تواند مانع ورود آلاینده های هوا به سیستم تنفسی شوند، بنابراین استفاده از آن ها توصیه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آلوگی هوا در اصفهان

بحران آلوگی هوا در اصفهان