مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-12سياسي

انتخابات مجلس با حضور همه دستگاه ها برگزار می شود


دهاقان_ مدیرکل سیاسی و انتخابات استان اصفهان گفت: همه دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات اسفند ماه مشارکت خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی سلیمانی ظهر شنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان، اظهار داشت: بزرگ ترین رویداد سیاسی کشور با توطئه دشمنان همراه شده است و مسئولان باید در میدان حاضر باشند.

وی افزود: در تاریخ انقلاب ایران همیشه و در همه برهه های و سختی ها، ایمان به خدا مشاهده می شود، حتی در دفاع مقدس که 80 کشور بر علیه ایران بودند و شرق و غرب نسبت به انقلاب واگرایی داشتند ایمان به خداوند نتیجه بخش بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان اصفهان بیان کرد: در ماه های اخیر به سبب نزدیکی به مسئله مهم انتخابات، برخی در حال دشمنی و قطبی سازی بوده اند و مسئله حجاب را هم در بر گرفتند.

وی با اشاره به مفهوم شعار مردمی بودن، تصریح کرد: مردمی بودن یکی از شعارهای این دولت است و انتخابات را هم، مردم باید برگزار کنند.

سلیمانی مشارکت مردمی را رکن اصلی انتخابات دانست و اذعان کرد: کاهش مشارکت مردمی، کلید فتنه در انتخابات است و دشمن در تلاش برای عدم انگیزه مردم برای حضور در انتخابات است.

وی بین امید آفرینی و مشارکت رابطه مستقیمی دانست و خاطرنشان کرد: اگر امید تقویت شود مشارکت هم پررنگ می شود، زیرا ناامیدی و یأس منشأ بی اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مجلس با حضور همه دستگاه ها برگزار می شود

انتخابات مجلس با حضور همه دستگاه ها برگزار می شود