مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-06اجتماعي

جهاد دانشگاهی به دنبال مهارت افزایی و اشتغال آفرینی است


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: مهارت افزایی و اشتغال زایی از مهمترین اهداف جهاد دانشگاهی در استان قزوین محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشاد پیله چی در نشست خبری که ظهر یکشنبه در آستانه روز تشکیل جهاد دانشگاهی برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته جهاد دانشگاهی موفق شده است در زمینه های مختلف سلامت، آموزش و پژوهش به 70 هزار نفر از شهروندان خدمات ارائه کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین ادامه داد: جهاد دانشگاهی در سه زمینه پژوهش و فناوری، کارآفرینی، آموزش و فرهنگ فعالیت های متنوعی دارد.

وی گفت: درمان ناباروری، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، مرکز جامع فیزیوتراپی، مشارکت در شیمی درمانی در حوزه تزریق و بانک خون بند ناف عمده ترین حوزه های فعالیت ما در بخش سلامت محسوب می شود و توانسته ایم در یکسال اخیر به 39 هزار نفر در این زمینه خدمات ارائه دهیم.

این مسئول با بیان اینکه تجاری سازی فناوری برای حفظ نخبگان دارای اهمیت ویژه ای است، تصریح کرد: در این راستا در آبان ماه گذشته نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید را با مشارکت 11 استان کشور برگزار کردیم.

وی یکی از اهداف جهاد دانشگاهی را افزایش بهره وری دانسته و عنوان کرد: اگر به دنبال افزایش تولید هستیم باید دنبال افزایش بهره وری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی به دنبال مهارت افزایی و اشتغال آفرینی است

جهاد دانشگاهی به دنبال مهارت افزایی و اشتغال آفرینی است