مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-02بين الملل

هشدار روسیه به ناتو با رزمایش در بالتیک


رزمایش نظامی روسیه در دریای بالتیک با مشارکت حدود 6 هزار پرسنل و 30 ناو جنگی برگزار شد؛ اقدامی که در پاسخ به تحرکات اخیر ناتو برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه تنش های فزاینده غرب و مسکو بر سر جنگ اوکراین، روسیه تحرکات آمریکا و دیگر کشورهای عضو ناتو را با برگزاری رزمایش بزرگ در دریای بالتیک پاسخ داده است.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه (امروز) اعلام کرد، رزمایش نظامی این کشور تحت عنوان سپر اقیانوس 2023 در دریای بالتیک با مشارکت حدود 6 هزار پرسنل، 30 ناو جنگی و تعدادی دیگر از کشتی ها در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه ، اقدام روسیه در برگزاری رزمایش نظامی در دریای بالتیک در بحبوحه افزایش تنش ها با همسایگان اروپایی این کشور بر سر اوکراین برگزار شده است.

این رسانه غربی افزود: روسیه به طور مرتب در دریای بالتیک رزمایش نظامی برگزار می کند که اغلب در پاسخ به رزمایش های نظامی ناتو در همین منطقه بوده است .

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، قرار است در جریان رزمایش سپر اقیانوس در دریای بالتیک نیروی دریایی این کشور حفاظت از خطوط دریای، انتقال نیروهای و تجهیزات نظامی و دفاع از ساحل را تمرین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روسیه به ناتو با رزمایش در بالتیک

هشدار روسیه به ناتو با رزمایش در بالتیک