مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:102023-07-30سياسي

تعیین و تکلیف 388 فقره پرونده اموال تملیکی دستگاه قضا در یزد


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تعیین تکلیف 388 پرونده اموال تملیکی در یک سال گذشته با همت دادگستری استان، گفت: فروش اموال تملیکی استان یزد در یک سال گذشته مبلغ 532 میلیارد و 319 میلیون و 625 هزارو 90 ریال بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان، غلامعلی دهشیری در تشریح اقدامات دادگستری استان یزد در رابطه با تعیین تکلیف پرونده ها و اموال موجود در انبار های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان در یک سال گذشته، اظهار کرد: تعیین تکلیف اموال ناشی از جرم یکی از تکالیفی است که در قوانین و در مراحل مختلف رسیدگی برعهده دستگاه قضایی گذاشته شده است و تاکیدات ریاست قوه قضاییه و دستورات وی موجب شد تا دریک سال گذشته نیز رسیدگی و تعیین تکلیف اموال موجود در انبار های سازمان اموال تملیکی در دستور کار دادگستری استان یزد قرار گیرد.

وی افزود: برهمین اساس در یک سال گذشته در مجموع، 25 مورد بازرسی توسط مقامات قضایی استان یزد از این انبار ها صورت گرفته و دستورات لازم جهت ساماندهی انبارها صادر شده است.

رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تعیین تکلیف 388 پرونده اموال تملیکی در یک سال گذشته با همت دادگستری استان، اعلام کرد: فروش اموال تملیکی استان یزد در یک سال گذشته مبلغ 532 میلیارد و 319 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین و تکلیف 388 فقره پرونده اموال تملیکی دستگاه قضا در یزد

تعیین و تکلیف 388 فقره پرونده اموال تملیکی دستگاه قضا در یزد