مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-19اقتصادي

شهرک صنفی بوعلی هاب غرب کشور می شود


سرپرست صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه شهرک صنفی بوعلی در همدان هاب غرب کشور خواهد شد گفت: تجربه شهرک صنفی بوعلی قابلیت انتقال به دیگر نقاط کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرشاد مقیمی ظهر امروز در آیین بهره برداری از فاز نخست شهرک صنفی- صنعتی بوعلی 2 اظهار کرد: یکی از موفق ترین مشارکت ها بین بخش خصوصی و دولتی در این شهرک رخ داده که قابل تقدیر است .

وی گفت: از ابتدای کار این پروژه شاهد مشارکت اصناف بودیم یعنی روزی که بهره برداران می خواستند از این فضا استفاده کنند در طراحی آن نیز نقش داشتند.

سرپرست صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه این مرکز هاب غرب کشور خواهد شد و در تحقق آن تردید ندارم بیان کرد: تجربه شهرک صنفی بوعلی قابلیت انتقال به دیگر نقاط کشور را دارد و از آنجا که قرار است در تهران شهرک های مشابه آن ایجاد شود، از برنامه ریزان این کار دعوت کردم هفته آینده از این مرکز بازید کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون در این شهرک 400 واحد به بنکداران تحویل داده شده گفت: همدان دارای ظرفیت های خوبی چون شهرک های تخصصی کشمش، مبل، فناوری و همچنین منطقه ویژه اقتصادی است.

مقیمی عنوان کرد: در شهرک صنفی بوعلی 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که 9 هزار میلیارد تومان آن توسط اصناف و یک هزار میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنفی بوعلی هاب غرب کشور می شود

شهرک صنفی بوعلی هاب غرب کشور می شود