مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 21:202023-07-26اجتماعي

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز اعلام شد


رییس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال محدودیت های ترافیکی به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مطلوب در روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی در شهرستان اهواز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ فرید کریمی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: محدودیت های ترافیکی بعد از ظهر تاسوعا در خیابان سی متری شریعتی از چهارراه زند تا خیابان وکیلی به صورت رفت و برگشت و همه معابر منتهی به شریعتی مسدود خواهند شد؛ همچنین معابر فرعی طول خیابان طالقانی حدفاصل حسینه ثارالله تا حسینه اعظم و محدود میدان ولایت و پارک سبهانی منع تردد صورت می گیرد.

وی افزود: مسیرهای جایگزین برای تردد روز تاسوعا مسیر ساحلی و بلوار بهبهانی و بیمارستانها برای تردد آمبولانس ها با رعایت احتیاط پیش بینی شده است.

سرهنگ کریم زاده با اشاره به محدودیت های ترافیکی روز عاشورا در اهواز بیان کرد: این محدودیت ها در خیابان سی متری شریعتی از چهارراه زند تا تقاطع نهج البلاغه برای حضور عزاداران و تمام فرعی های منتهی به این مسیر مسدود خواهد شد و خیابان رضوی جنب پل سیاه تا 24 متری و فلکه شهدا و اول آزادگان را درگیر خواهد کرد؛ مسیرهای جایگزین برای تردد، معابر ساحلی و بلوار آیت اله بهبهانی و خیابان های زند و رستگاری و پل ها پیش بینی شده و همچنین بیمارستان های امام، فاطمه الزهرا و آریا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز اعلام شد

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اهواز اعلام شد