مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-15حوادث

دستگیری 118 اراذل و اوباش در اسلامشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و همچنین جمع آوری حاملان سلاح .

- فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری 118 نفر از اراذل و اوباش و کشف تعداد 118 قبضه سلاح سرد ویک قبضه اسلحه شکاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و همچنین جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت اجرا شد.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته مأموران موفق به دستگیری 118 نفراز اراذل و اوباش و کشف تعداد 118 تیغه انواع سلاح سرد، یک عدد اسلحه شکاری شده و 7 نفر خرده فروش، 115 نفر سارق نیز در این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 118 اراذل و اوباش در اسلامشهر

دستگیری 118 اراذل و اوباش در اسلامشهر