مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-04سياسي

بیاتی: نقد منجر به پیشرفت می شود/ برخی دولت را در انجام جراحی اقتصادی تنها گذاشتند


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: از نظر بنده جراحی اقتصادی کار بزرگی بود که دولت سیزدهم انجام داد و لازم بود که همه کشور برای اجرایی کردن آن بسیج می شدند اما متاسفانه برخی ها دولت را در انجام جراحی اقتصادی همراهی نکردند و دولت در میدان جراحی اقتصادی تنها ماند.

- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: از نظر بنده جراحی اقتصادی کار بزرگی بود که دولت سیزدهم انجام داد و لازم بود که همه کشور برای اجرایی کردن آن بسیج می شدند اما متاسفانه برخی ها دولت را در انجام جراحی اقتصادی همراهی نکردند و دولت در میدان جراحی اقتصادی تنها ماند.

ولی الله بیاتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سالگرد تنفیذ حکم رییس جمهور از سوی مقام معظم رهبری و عملکرد دولت در مسیر راه تعیین شده، بیان کرد: دولت آقای دکتر رییسی با تنفیذ مقام معظم رهبری دو سال پیش کار خود را شروع کرد، البته از همان ابتدا با مشکلات بزرگی مواجه بود که مقام معظم رهبری نیز بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید داشتند و فرمایشات مقام معظم رهبری در روز تنفیذ خطاب به همه دستگاه ها بود.

وی در ادامه اظهار کرد: بخشی از منابع کشور به عده ای خاص در قالب ارز ترجیحی داده می شد و سوءاستفاده های کلانی صورت می گرفت یا از طرف دیگر تامین همه منابع کشور به فروش نفت گره خورده بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیاتی: نقد منجر به پیشرفت می شود/ برخی دولت را در انجام جراحی اقتصادی تنها گذاشتند

بیاتی: نقد منجر به پیشرفت می شود/ برخی دولت را در انجام جراحی اقتصادی تنها گذاشتند