مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-16اقتصادي

تنها 3 درصد حقوق دولتی معادن به کردستان برگشت داده شده است


مدیرکل دیوان محاسبات کردستان گفت: از محل 15 درصد حقوق دولتی معادن 13 هزار میلیارد ریال به خزانه واریز شده است که تنها 44 میلیارد تومان معادل 3.

- 5 درصد آن به استان بازگشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی مقیاسی روز چهارشنبه در جلسه شورای معادن استان کردستان که با حضور رضا محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در بحث برگشت وجوه معادن، استان کردستان جزو استان های محروم است.

وی افزود: سال گذشته با وجود اینکه در سفر رییس جمهور برای برگشت حقوق دولتی معادن به استان مصوبه ای را گرفتیم اما این مهم عملی نشد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان اعلام کرد: از محل 15 درصد حقوق دولتی معادن 13 هزار میلیارد ریال از استان کردستان به خزانه واریز شده است که تنها 44 میلیارد تومان معادل 3.

5 درصد آن به استان بازگشته است.

وی افزود: در بحث معدن طلا نیز موضوعات بسیاری مطرح بوده و در حال حاضر پرونده آن در دادسرای دیوان محاسبات کشور در حال پیگیری است،.

مقیاسی خاطرنشان کرد: ابهامات بسیاری در فعالیت معدن طلای قروه وجود دارد و حق و حقوق استان کردستان کاملاً نادیده گرفته شده است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان اظهار داشت: سال گذشته این معدن 5 تن طلا تولید کرده که به قیمت امروز 15 هزار میلیارد تومان ارزش دارد و تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 3 درصد حقوق دولتی معادن به کردستان برگشت داده شده است

تنها 3 درصد حقوق دولتی معادن به کردستان برگشت داده شده است