مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-11سياسي

برگزاری یادواره شهدای مدافعان حرم در اهر


اولین یادواره شهدای مدافعان حرم به مناسبت گرامیداشت روز شهدای مدافع حرم و بزرگداشت یاد و نام شهید محسن حججی در شهرستان اهر برگزار شد.

  - امام جمعه شهرستان اهر در این مراسم برگزاری یادواره های شهدا را برای زنده نگهداشتن یاد و نام و خاطرات شهدا بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان در برگزاری اینگونه مراسمات در ایام مختلف سال شد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شهدای مدافع حرم، گفت: امروز هرچه داریم به برکت شهدا و خصوصا شهدای مدافع حرم است چرا که اگر این شهدا به جنگ با داعش نمی رفتند به فرموده مقام معظم رهبری ما امروز با داعش در شهرهای کشور جنگ تن به تن می کردیم و این آرامش و امنیت را مدیون تدبیر عالمانه مقام معظم رهبری در تقویت جبهه مقاومت و خون شهدایی چون سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مدافع حرم هستیم.

وی همچنین به پیشرفت ها و موفقیت های ارزشمند دولت آیت الله رییسی نیز اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه خیلی ها فکر می کردند دولت جهادی و مردمی فعلی بیش از چند ماه دوام نخواهد آورد، ولی امروز شاهد خدمات ارزشمند و بزرگی هستیم که باید این خدمات در دولت های قبلی صورت می گرفت و امروز در دولت جهادی و مردمی رییسی در حال انجام است و این نوید را می دهد که به زودی آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای مدافعان حرم در اهر

برگزاری یادواره شهدای مدافعان حرم در اهر