مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-19اقتصادي

شهرک بُنکداران همدان یک هاب بازار در غرب کشور خواهد بود


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: شهرک صنفی- صنعتی بوعلی 2 (بُنکداران) همدان یک هاب بازار در غرب کشور خواهد شد.

- ایسنا/همدان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: شهرک صنفی- صنعتی بوعلی 2 (بُنکداران) همدان یک هاب بازار در غرب کشور خواهد شد.

فرشاد مقیمی شنبه 28 مرداد در آیین افتتاحیه فاز نخست شهرک صنفی- صنعتی بوعلی 2 همدان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، اظهار کرد: 10 هزار میلیارد تومان برای این شهرک سرمایه گذاری شده و در حال حاضر 400 واحد به بُنکداران همدان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه با این حرکت ارسال استان ها هم تسری پیدا می کند، تصریح کرد: یکی از زیباترین و موفق ترین مشارکت ها بین بخش خصوصی و دولتی در این شهرک اتفاق افتاده است.

مقیمی ادامه داد: نتیجه این بوده که در ابتدا مشارکت بخش خصوصی و اتاق اصناف در کنار فعالیت بخش دولتی دنبال شده و امروز بهره برداران در ایجاد و طراحی شهرک نقش داشتند.

وی با بیان اینکه از عدد سرمایه گذاری صورت گرفته 9000 میلیارد توسط اصناف و بخش خصوصی انجام شده است، افزود: این تجربه قابلیت انتقال به سایر استان های را کشور دارد بنابراین از سایر استان ها دعوت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک بُنکداران همدان یک هاب بازار در غرب کشور خواهد بود

شهرک بُنکداران همدان یک هاب بازار در غرب کشور خواهد بود