مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-05اقتصادي

خراسان جنوبی از نظر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشتاز است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بهترین نمونه و الگوی طرح نهضت ملی مسکن از نظر فنی و اجرایی در سایت زعفرانیه بیرجند در حال اجراست.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بهترین نمونه و الگوی طرح نهضت ملی مسکن از نظر فنی و اجرایی در سایت زعفرانیه بیرجند در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عباس زاده، امروز شنبه 14 مرداد در جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان که با حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: الحاق اراضی ملی به محدوده شهر بیرجند برای ساخت مسکن در حال پیگیری است که امیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه ساخت و عرضه مسکن نقش مؤثری در کاهش قیمت مسکن دارد، گفت: دولت در این زمینه ورود جدی داشته و خراسان جنوبی هم از نظر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشتاز است.

معاون استاندار با بیان اینکه یکی از دغدغه های دولت واگذاری زمین و مسکن به افراد فاقد مسکن است، افزود: احداث پنج هزار واحد مسکونی در استان هدف گذاری شده که تاکنون برای ساخت چهار هزار واحد برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

به گفته وی؛ 700 هکتار زمین بلا استفاده در شهر بیرجند وجود دارد که باید برنامه ریزی لازم برای بهره برداری از این اراضی را داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی از نظر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشتاز است

خراسان جنوبی از نظر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشتاز است