مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-18سياسي

دشمن به دنبال مخدوش کردن چهره سپاه و بسیج است


دشمن به دنبال مخدوش کردن چهره سپاه و بسیج است، باید بصیرت مان را بالا ببریم و جلو ی سوء استفاده دشمن را بگیریم، چرا که بسیج و سپاه و همه نیروهای نظامی و انتظامی از بطن مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: 26 مردادماه سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، گرامی می داریم صبر و رشادت، شجاعت و بصیرت عزیزان آزاده را که همانند زینب کبری(س) اسارت را به رسالت بزرگ تبدیل کردند.

وی گفت: آزادگان سرافراز عزت آفریدند، پیامهای انقلاب را صادر کردند، یاد سید آزادگان مرحوم ابوترابی بخیر که به شهادت آزادگان عزیز و اذعان همگان، اردوگاهها را به  دانشگاه تبدیل کرده و زمینه کمالات را فراهم کرد.

اسماعیلی افزود: دشمن در برابر عظمت انقلاب اسلامی مخصوصاً توفیقات چشمگیر نیروهای انقلابی و دولت انقلابی نمی تواند ساکت نشیند، دشمن کودتاهای متعددی در هر بازه از زمان علیه کشور طراحی کرده است، استکبار با تمام قوا و شیطنت ها و با  متحدینش وارد جنگ با ما می شوند، ما در کشور هر لحظه با دشمن در جنگ هستیم، چون قوی هستیم راه به جایی نمی برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال مخدوش کردن چهره سپاه و بسیج است

دشمن به دنبال مخدوش کردن چهره سپاه و بسیج است