مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-24سياسي

مراسم تعزیه خوانی در عمارت باغ نظری همدان برگزار می شود


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: مراسم تعزیه خوانی در شب تاسوعای حسینی در عمارت باغ نظری همدان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اتابک صفری با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ حسینی و برگزاری مراسم تعزیه خوانی در امارت باغ نظری همدان اظهار کرد: مراسم تعزیه خوانی به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان، هیأت علمدار حسین (ع)، هیأت حضرت امام خمینی (ره)، پیروان روح الله، هیأت زینبیون (فعالان رسانه ای استان همدان)، گروه نمایشی فریاد و گروه موزیک نوای رحمت برگزار می شود.

وی افزود: مراسم میراث معنوی تعزیه خوانی با هدف زنده نگه داشتن میراث ناملموس و آیین های سنتی عزاداری سید و سالار شهیدان و به منظور اجتماع حسینی هنرمندان و اهالی رسانه شهر همدان از 4 سال پیش در عمارت باغ نظری برگزار شده که با استقبال کم نظیر اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و آحاد مردم روبه رو شده است.

معاون میراث فرهنگی همدان با اشاره به حضور هنرمندان مطرح گفت: در این مراسم سیدمهرداد کاووسی، از هنرمندان مطرح تئاتر کشور و از نقالان و تعزیه خوانان جوان به همراه گروهی از هنرمندان عرصه نمایشی و موسیقی همدان هنرنمایی کرده و یاد و خاطره شهدای کربلا را زنده نگه می دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تعزیه خوانی در عمارت باغ نظری همدان برگزار می شود

مراسم تعزیه خوانی در عمارت باغ نظری همدان برگزار می شود