مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-31سياسي

امیرعبداللهیان اعلام کرد: توافق ایران و سوریه با ادامه فعالیت «روند آستانه»


وزیر خارجه کشورمان در نشست مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه سوریه گفت: یکی از محورهای رایزنی در جریان دیدار امروز پیگیری توافقات دو کشور در جریان سفر اخیر رییس جمهور به سوریه بود.

- امیرعبداللهیان اعلام کرد: توافق ایران و سوریه با ادامه فعالیت روند آستانه وزیر خارجه کشورمان در نشست مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه سوریه گفت: یکی از محورهای رایزنی در جریان دیدار امروز پیگیری توافقات دو کشور در جریان سفر اخیر رییس جمهور به سوریه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حسین امیر عبداللهیان در ادامه گفت: پیشرفت های خوبی در اجرای توافقات تجاری، اقتصادی و فناوری دو کشور انجام شده است.

وی همچنین گفت: در مدت اخیر شاهد آغاز سفر زائران ایرانی به سوریه بودیم.

وزیر امور خارجه در بخش دیگری از این نشست تصریح کرد: اتفاق نظر داریم که روند آستانه به فعالیت خود ادامه دهد و در برنامه ریزی ها، برگزاری نشست وزیران امور خارجه و روسای جمهور کشورهای عضو روند آستانه در دستور کار طرفین قرار دارد.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود در این نشست مطبوعاتی گفت: نگرانی های ترکیه در خصوص مرزهای مشترک سوریه و ترکیه را به خوبی درک می کنیم و در عین حال معتقدیم که روش و حضور نظامی در این زمینه راه حل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان اعلام کرد: توافق ایران و سوریه با ادامه فعالیت «روند آستانه»

امیرعبداللهیان اعلام کرد: توافق ایران و سوریه با ادامه فعالیت «روند آستانه»