مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-30اقتصادي

هیات تجاری خراسان شمالی شهریورماه به روسیه اعزام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حسین حاجی بگلو، مدیرکل صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: یکی از موثرترین ابزار توسعه صادرات اعزام و پذیرش هیات های ست که با سازماندهی مناسب، برنامه ریزی منظم و دقیق این مهم اتفاق افتاده است و در این راستا برنامه های مدونی برای اعزام هیات ها تدوین شده و ابزارهای لازم جهت تحقق اهداف اعزام نیز تدارک دیده شده است.

وی گفت: از مهم ترین برنامه های پیش رو در سال جاری، اعزام یک هیات تجاری و بازاریابی به کشور روسیه در شهریورماه است.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: برنامه ریزی و پیگیری جهت اخذ مجوز برای حضور در نمایشگاه ایران پروژه در مهرماه سال جاری و برنامه ریزی و پیگیری جهت اخذ مجوز نمایشگاه اختصاصی ایران در کشور ترکمنستان در اسفند ماه از مهم ترین برنامه های پیش رو هستند.

حاجی بگلو در خصوص پذیرش هیات تجاری نیز به حضور سفیر کشور بنگلادش در استان طی سال 1401 و حضور هیات تجاری از کشور ترکمنستان در سال 1402 اشاره کرد.

وی در خصوص اعزام هیات تجاری استان نیز تصریح کرد: اعزام هیات تجاری و بازاریابی به کشور ارمنستان در مردادماه سال 1400، اعزام هیات تجاری و بازاریابی به کشور قزاقستان در آبان ماه 1400، اعزام هیات تجاری و بازاریابی به کشور روسیه در شهریور ماه 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات تجاری خراسان شمالی شهریورماه به روسیه اعزام می شود

هیات تجاری خراسان شمالی شهریورماه به روسیه اعزام می شود