مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-21اجتماعي

بازگشت دمای 40 درجه به کرمانشاه در پایان هفته


رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس پیس بینی ها دمای هوای شهر کرمانشاه در روزهای پایانی هفته به بیش از 40 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

- ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس پیس بینی ها دمای هوای شهر کرمانشاه در روزهای پایانی هفته به بیش از 40 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

سعید قاسمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به استقرار شرایط پایدار جوی در استان، از روند افزایشی دمای هوای نقاط مختلف کرمانشاه تا پایان هفته خبر داد و افزود: بعد از پشت سر گذاشتن چند روز با دمای نسبتا مناسب در سطح استان، دوباره شاهد روند افزایشی دما خواهیم بود.

وی اظهار کرد: : این روند افزایشی به تدریج از فردا (31 مرداد) آغاز شده و تا روز جمعه (سوم شهریور) ادامه دارد.

وی از احتمال افزایش یک تا حداکثر سه درجه ای دمای هوا در اغلب نقاط استان خبر داد و عنوان کرد: دمای شهر کرمانشاه که روز گذشته در گرم ترین ساعت حدود 39 درجه سانتی گراد بود، در روزهای پایانی هفته حداکثر به 41 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

به گفته رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه، دمای هوای نواحی گرمسیر استان خصوصا خسروی به عنوان گرمترین نقطه نیز از 46 درجه سانتیگراد در روز گذشته به 48 درجه سانتیگراد در روزهای پایان هفته خواهد رسید و در سایر نواحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دمای 40 درجه به کرمانشاه در پایان هفته

بازگشت دمای 40 درجه به کرمانشاه در پایان هفته