مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-06اقتصادي

کاهش هزینه نگهداری 77 هزار کیلومتر از جاده های کشور با پایش رویه آسفالت


مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با همکاری سازمان راهداری 77 هزار کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی کشور را پایش کردیم، وضعیت رویه جاده ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مجید کیانپور با بیان اینکه کنترل کیفی پروژه ها ضرورت است و این براساس استانداردهای موجود در کشور و تمرکز بر تضمین کیفیت انجام می شود، اظهار داشت: هدف گذاری شده سالانه حدود 4 میلیون آزمایشگاه توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک انجام شود.

  وی افزود: 170 نوع آزمایش جدید به سبد کاری آزمایشگاه اضافه شده است و در حوزه کنترل کیفی همه خدمات طبق استانداردهای جهانی ارائه می شود.

مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در یک سال گذشته 70 هزار متر حفاری برای مطالعات ژئوتکنیک در سراسر کشور داشته ایم؛ همچنین در حوزه کنترل کیفی مسکن مهر حضور داریم.

وی گفت: با همکاری سازمان راهداری 77 هزار کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی کشور را در یک سال اخیر پایش کردیم، وضعیت رویه جاده ها، نحوه نگهداری و غیره رصد شد و با این شیوه، هزینه نگهداری راه ها تا 50 درصد در برخی مناطق کاهش یافت.

مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه در یک سال اخیر 500 کیلومتر پیمایش مسیر برای کنترل کیفی در آزادراه ها داشته ایم، عنوان کرد: در 3 سال گذشته 345 هزار نفر-ساعت آموزش در حوزه کاری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هزینه نگهداری 77 هزار کیلومتر از جاده های کشور با پایش رویه آسفالت

کاهش هزینه نگهداری 77 هزار کیلومتر از جاده های کشور با پایش رویه آسفالت