مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-16سياسي

طحان نظیف: حمله به افراد بی دفاع اوج رذالت دشمنان است


سخنگوی شورای نگهبان در گفتگوی تلفنی با خانواده های شهدای حرم شاهچراغ، گفت: حمله به افراد بی دفاع نشان دهنده اوج رذالت و پستی دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی شهادت محمد جهانگیری و غلام عباس عباسی در حمله تروریستی داعش به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان با پدر شهید محمد جهانگیری که از ناظران شورای نگهبان در استان فارس بود و با پسر شهید غلام عباسی که عضو شبکه ناظران آن استان است، گفتگوی تلفنی کرد.

در این گفتگو که بعد از ظهر روز سه شنبه 24 مرداد 1402 صورت گرفت، وی خطاب به پدر شهید جهانگیری و پسر شهید عباسی عنوان کرد: شورای نگهبان افتخار می کند که اعضای شبکه ناظران و خانواده هایشان در دفاع از دین مبین اسلام و مردم بزرگ ایران اسلامی جان فدا هستند.

طحان نظیف خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می کنند که با انجام اینگونه اقدامات ذلیلانه می توانند در عزم و اراده مردم بزرگ ایران خللی به وجود بیاورند، اما خون این شهیدان موجب خواهد شد که مردم در دستیابی به اهداف خود مصمم تر شوند؛ از این رو شهادت آن ها جان فدایی برای دفاع از اسلام و ایران به حساب می آید.

عضو حقوقدان شورای نگهبان در ادامه پیام تسلیت سایر اعضای این شورا به ویژه آیت الله جنتی را به خانواده های این شهیدان ابلاغ کرد و اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طحان نظیف: حمله به افراد بی دفاع اوج رذالت دشمنان است

طحان نظیف: حمله به افراد بی دفاع اوج رذالت دشمنان است