مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-20اقتصادي

لیست شعب بانک های عرضه کننده ارز اربعین در استان قزوین اعلام شد


لیست شعب بانکی عرضه کننده ارز اربعین حسینی در استان قزوین اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، بانک مرکزی برای موضوع ارز زائرین اربعین حسینی اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است تا این زائرین با کمترین مشکل بتوانند به زیارت بروند.

  بر این اساس برخلاف سال های گذشته که دلار یا یورو در اختیار زائرین قرار می گرفت، امسال به زائرین 200 هزار دینار ارز پرداخت خواهد شد.

بانک مرکزی شرایط دریافت و بانک های عامل توزیع کننده ارز اربعین را بدین شرح اعلام کرده است: 1- فروش ارز (اسکناس) به زائرین به صورت دینار عراق حداکثر به مبلغ 200 هزار دینار عراق به هر زائر به نرخ فروش اسکناس ETS، که معادل ریالی آن حدود 62 تا 65 میلیون ریال است.

2- فروش ارز به زائرین بالای 5 سال، از تاریخ 1402/05/28 تا تاریخ 1402/06/14 3- فروش ارز به زائرین محدودیتی بابت فروش ارز مسافرتی در سال جاری برای متقاضیان ایجاد نمی کند.

4- سرپرستان خانوار با در دست داشتن  مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه سرپرست خانوار و کارت ملی  اعضای خانوار)  و گذرنامه (یا برگه تردد اربعین) معتبر زائر می توانند نسبت به خرید ارز اربعین از طریق بانک های تعیین شده اقدام نمایند.

5- فروش ارز تنها به زائرانی انجام خواهد شد که در سامانه سماح ثبت نام نموده اند و مجوز خرید ارز (کد پیگیری مربوط) را دریافت کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست شعب بانک های عرضه کننده ارز اربعین در استان قزوین اعلام شد

لیست شعب بانک های عرضه کننده ارز اربعین در استان قزوین اعلام شد