مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-01اقتصادي

آخرین وضعیت بهسازی محور اهواز – چذابه قبل از اربعین


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت اجرای پروژه های بهسازی، روکش آسفالت و چهارخطه شدن محور اهواز – چذابه را تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت اجرای پروژه های بهسازی، روکش آسفالت و چهارخطه شدن محور اهواز – چذابه را تشریح کرد.

محمدحسین پناهی فر در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت محور اهواز – چذابه به عنوان یکی از محورهای مهم در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: طول این محور حدود 115 کیلومتر است که بیش از 90 درصد از آن به صورت چهارخطه اجرایی شده و در حال بهره برداری است.

وی با بیان اینکه در محور اهواز – چذابه گلوگاه هایی وجود دارد که باید نسبت به حل مشکلات این گلوگاه ها اقدام شود، افزود: اگر این گلوگاه ها و طرح هایی که در این بخش ها وجود دارد تکمیل شوند این جاده به صورت کامل چهارخطه و تردد با ایمنی کامل در این مسیر انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پل حمیدیه، پل کمربندی سوسنگرد، پل سابله و پل بستان از جمله گلوگاه های محور اهواز به جذابه هستند که باید نسبت به تکمیل و بهره برداری از طرح های در دست انجام در این گلوگاه ها اقدام شود.

پناهی فر عنوان کرد: در این محور در حال حاضر 11 پروژه فعال وجود دارد که تا اربعین امسال و براساس اولویت بندی انجام شده قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بهسازی محور اهواز – چذابه قبل از اربعین

آخرین وضعیت بهسازی محور اهواز – چذابه قبل از اربعین