مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-09سياسي

بحث حق آبه سیستان به طور جدی در حال پیگیری است


رییس کمیسیون بهداشت و نماینده مردم زاهدان در مجلس یکی از مطالبات جدی مردم سیستان و بلوچستان را حل مشکل کمبود آب بیان کرد و گفت: با توجه به مشکلات حقابه رودخانه هیرمند که مردم سیستان با مشکلات بسیاری در این زمینه دست وپنجه نرم می کنند، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کمیسیون بهداشت و نماینده مردم زاهدان در مجلس یکی از مطالبات جدی مردم سیستان و بلوچستان را حل مشکل کمبود آب بیان کرد و گفت: با توجه به مشکلات حقابه رودخانه هیرمند که مردم سیستان با مشکلات بسیاری در این زمینه دست وپنجه نرم می کنند، به طور جد این موضوع در حال پیگیری است.

حسینعلی شهریاری عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد افزود: حل مشکل کمبود آب از مطالبات جدی مردم سیستان و بلوچستان است که دولت سیزدهم در این رابطه اقدامات خوبی در دستور کار دارد.

شهریاری بیان کرد: اقداماتی از سوی دولت سیزدهم در این رابطه در دستور کار قرار دارد، حفر چاه در حرمک و انتقال آب از دریای عمان با هدف برطرف کردن این مشکل، در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه با کمبود برخی از داروها مواجه هستیم و تمامی این مسائل را به صورت مستند برای رییس جمهور ارسال کرده ایم، گفت: حدود 15 هزار داروخانه در کشور وجود دارد، برخی داروها در کشور کمیاب شده و برخی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث حق آبه سیستان به طور جدی در حال پیگیری است

بحث حق آبه سیستان به طور جدی در حال پیگیری است