مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-20اجتماعي

شرقی ترین دروازه حرم ابا عبدالله الحسین میزبان زائران پاکستانی


این روزها سیستان و بلوچستان به عنوان شرقی ترین دروازه حرم ابا عبدالله الحسین (ع) میزبان زائران پاکستانی اربعین حسینی است.

- زاهدان- این روزها سیستان و بلوچستان به عنوان شرقی ترین دروازه حرم ابا عبدالله الحسین (ع) میزبان زائران پاکستانی اربعین حسینی است.

خبرنگاری مهر- گروه استان ها در روزهای منتهی به اربعین حسینی، زائران پاکستانی از طریق مرزهای زمینی تعیین شده، چه ریمدان باشد و چه میرجاوه، قصد ورود به خاک ایران اسلامی را داشته و در برنامه دارند با طی مسافتی و با زیارت و کسب اجازه از امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به سمت مرز مشترک با عراق حرکت کرده و برای انجام زیارت و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی وارد کشور عراق می شوند.

این افراد گاهی هزاران کیلومتر و با هزاران مشقت و سختی برای رسیدن به عتبات عالیات و از طریق مسیر زمینی و مرزهای مشترک، وارد کشور ایران شده و پس از ورود به سجده رفته و بابت امنیت، آسایش، آرامش و مهمان پذیری و نوع دوستی ساکنان جمهوری اسلامی ایران، خدا را شکر می کنند.

آنان از نبود امنیت مردم و نداشتن آسایش و آرامش شیعیان در درون کشور خود می گویند و به ما مردم ایران می گویند قدر سید خدا را بدانید که با همه دشمنی ها و کینه ورزی های دشمنان، کشور را به خوبی مدیریت و رهبری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرقی ترین دروازه حرم ابا عبدالله الحسین میزبان زائران پاکستانی

شرقی ترین دروازه حرم ابا عبدالله الحسین میزبان زائران پاکستانی