مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-13سياسي

معاون استاندار هرمزگان: از خبرنگاران با پاسخگویی شفاف حمایت می کنیم


معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: از خبرنگاران استان حمایت می کنیم و پاسخگویی شفاف و بدون وقفه به خبرنگاران در جهت آگاه سازی جامعه و تبیین اقدامات دولت سیزدهم از سوی مدیران استانی الزامی است و باید وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شامگاه شنبه به مناسبت روز خبرنگار، آیین تجلیل از خبرنگاران استان هرمزگان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار بندرعباس و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

  احسان کامرانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این آیین گفت: خبر و اطلاع رسانی دقیق، بدون غرض و جهت گیری در جهت تقویت امید آفرینی در جامعه و تبیین دستاوردهای نظام فارغ از دولت ها جایگاه ویژه ای دارد.

   احسان کامرانی افزود: از خبرنگاران استان حمایت می کنیم پاسخگویی شفاف و بدون وقفه به خبرنگاران در جهت آگاه سازی جامعه و تبیین اقدامات دولت سیزدهم از سوی مدیران استانی الزامی است و باید وجود داشته باشد.

  وی با تاکید بر اینکه به حل مشکلات خبرنگاران کمک خواهیم کرد اظهار داشت: از تشکیل تعاونی مسکن خبرنگاران که خواسته ای به حق است حمایت می کنیم و در صورت تشکیل تعاونی با مساعدت استاندار تخصیص زمین در منطقه مناسب شهر صورت خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار هرمزگان: از خبرنگاران با پاسخگویی شفاف حمایت می کنیم

معاون استاندار هرمزگان: از خبرنگاران با پاسخگویی شفاف حمایت می کنیم