مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 18:152023-07-23سياسي

موافقت کمیسیون آموزش با رتبه بندی مربیان سازمان فنی و حرفه ای


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با تصویب کمیسیون آموزش، مربیان سازمان فنی و حرفه ای ظرف یک سال رتبه بندی می شوند.

- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با تصویب کمیسیون آموزش، مربیان سازمان فنی و حرفه ای ظرف یک سال رتبه بندی می شوند.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش گفت: در این جلسه طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طبق اصل 85 قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن) مورد بررسی قرار گرفت بدان معنا که مصوبات کمیسیون به صحن علنی ارجاع نشده و مستقیما برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارجاع می ‎شود.

وی توضیح داد: بر این اساس این طرح 18 ماده ای با حضور رییس سازمان فنی و حرفه ای و معاونان این سازمان و همچنین نمایندگانی از سایر دستگاه ها و مرکز پژوهش های مجلس بررسی شد و چهار ماده آن به تصویب رسید؛ مصوبات مربوط به شرح وظایف و اختیارات سازمان فنی و حرفه ای و گروه های مخاطب این سازمان بود.

فلاحی همچنین بیان کرد: کمیسیون مصوبه ای درباره رتبه بندی مربیان سازمان فنی و حرفه ای داشت؛ مقرر شد این مربیان ظرف یک سال رتبه بندی شده و شیوه نامه این قانون نیز ظرف 6 ماه باید تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون آموزش با رتبه بندی مربیان سازمان فنی و حرفه ای

موافقت کمیسیون آموزش با رتبه بندی مربیان سازمان فنی و حرفه ای