مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-13سياسي

برخورد قانونی با هنجارشکنان فضای مجازی در اسلام آبادغرب


دادستان اسلام آبادغرب از برخورد قانونی با هنجارشکنان فضای مجازی در اسلام آبادغرب و حمایت از مطالبه گری امام جمعه این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته همانند خطبه های نماز جمعه هفته های قبل به بیان برخی مشکلات و مطالبات مردم پرداخت که روز گذشته با انتشار استوری در فضای مجازی نسبت به بیان مطالبات واکنشی نشان داده شد که این واکنش منجر به ناراحتی مردم اسلام آبادغرب و گردهمایی ظهر امروز آنان در دفتر امام جمعه و اعلام حمایت از مواضع ایشان شد.

سید سجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب در جمع مردم اظهار کرد: مطالب دیگری از شخص مذکور در فضای مجازی دیده شده که به مقدسات توهین کرده است و بنده به عنوان دادستان تعهد می دهم که در چهارچوب قانون برخورد لازم صورت خواهد گرفت و به اطلاع اصحاب رسانه می رسد.

وی افزود: اگر امروز در مقابل این هجمه ها نایستیم هر روز باید شاهد این موارد باشین و بنده بر خود واجب می دانم که در چهارچوب قانون اقدامات لازم را انجام دهم و حمایت از امام جمعه را هم واجب می دانم و از مردم می خواهم که آرامش خود را حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با هنجارشکنان فضای مجازی در اسلام آبادغرب

برخورد قانونی با هنجارشکنان فضای مجازی در اسلام آبادغرب