مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 23:252023-08-02اقتصادي

عملیات اجرایی سد دهرود دشتستان به زودی آغاز می شود


مطالعات سد دهرود به پایان رسیده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده عصر چهارشنبه در کارگروه مدیریت جامع آبخیزداری استان بوشهر اظهار داشت: بخش عمده ای از آب های شرب، کشاورزی و صنعتی وارد زمین و به پساب تبدیل می شود.

وی خواستار تکمیل مطالعات طرح جامع آبخیزداری استان بوشهر شد و بیان کرد: تکمیل طرح مطالعاتی حوضه آبریز در اولویت قرار بگیرد و برای اجرایی شدن طرح های آبخیزدای باید منابع مختلف مورد استفاده قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر خلق منابع اعتباری مردمی و دولتی برای طرح های آبخیزداری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: مشارکت و همکاری کشاورزان در اجرا طرح های آبخیزداری در راستای تقویت منابع آب چاه های مناطق روستایی باید مورد توجه قرار گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید منابع بخش خصوصی در طرح های آبخیزداری استفاده شود گفت: بکارگیری سرمایه گذاران بخش خصوصی با همکاری بسیج سازندگی و نیروهای جهادی در طرح های آبخیزداری استان بوشهر یک ضرورت است.

محمدی زاده با اشاره به عبور آب های روان ناشی از بارش باران از دیگر استان ها از طریق آبراهه های بوشهر اظهار داشت: حوضه آبریز رودخانه مند یکی از مناطق مهم در این عرصه شامل دشت های مختلف و دارای 4 میلیون هکتار اراضی است که در این اراضی روان آب بارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی سد دهرود دشتستان به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی سد دهرود دشتستان به زودی آغاز می شود