مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-26پزشكي

فعالیت 12 کلینیک سلامت تغذیه در شیراز با تعرفه دولتی


رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی شیراز با اشاره به راه اندازی پنج کلینیک تغذیه طی سال گذشته تا کنون در شیراز، از افزایش این کلینیک ها به 12 مورد خبر داد که همگی با تعرفه دولتی پذیرای مراجعان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیاوش باباجعفری گفت: تا کنون 12 کلینیک تخصصی تغذیه شامل رژیم درمانی، سلیاک، کتوژنیک، بیماری های کلیوی، سرطان ها، نورولوژی، جراحی های باریتریک، سالمندان، مادران باردار، بیماری های قلبی، سوء تغذیه کودکان و بیماران پس از ICU در مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا(ع) راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه افراد دارای مشکلات تغذیه و متقاضیان مشاوره های تغذیه و رژیم های درمانی از جمله مراجعه کنندگان به این کلینیک ها هستند، افزود: این کلینیک ها در روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 8 تا 14 در مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا(ع) به مراجعان خدمات ارایه می دهند.

  باباجعفری ادامه داد: در این کلینیک ها روزانه دو تا سه دکترای تخصصی تغذیه با همکاری و مشارکت دیگر گروه های آموزشی و درمانی، به مراجعان خدمات تخصصی ارایه می دهند.

او با اشاره به اینکه این کلینیک ها با هدف ارائه خدمات سلامت محور و تغذیه به مراجعان شامل رژیم درمانی، مشاوره، تجویز مکمل های غذایی، درمان بیماران و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12 کلینیک سلامت تغذیه در شیراز با تعرفه دولتی

فعالیت 12 کلینیک سلامت تغذیه در شیراز با تعرفه دولتی