مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:512023-08-14سياسي

نوش آبادی: دشمن از ایمان عمومی مردم ایران به آینده خشمگین است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بی تردید دشمن از ایمان عمومی مردم ایران به آینده و اقبال نشاط عمومی برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو به شدت خشمگین است و قصد دارد با حملات تروریستی اماکن عمومی و اماکن مقدسه را به .

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بی تردید دشمن از ایمان عمومی مردم ایران به آینده و اقبال نشاط عمومی برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو به شدت خشمگین است و قصد دارد با حملات تروریستی اماکن عمومی و اماکن مقدسه را به چالش بکشد و فضای ناامنی روانی را القا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نوش آبادی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود، بیان کرد: سالروز پیروزی غرورآفرین و مقتدرانه مردم لبنان و روز شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در برابر فرزندان رشید اسلام و جوانان حزب الله لبنان است.

حدود 17 سال پیش یعنی به تاریخ 2006 میلادی مطابق با سال 1385 هجری شمسی صهیونیست های متجاوز برای جبران شکست زنجیره ای خود و به منظور شکست در برابر جبهه مقاوم لبنان در جریان حمایت آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از شکست های خائن عربی و احزاب مزدور داخلی جنگ نابرابری را با کشور لبنان با به کار گیری 30 هزار نیروی نظامی و حجم شدید گسترده آتش از زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش آبادی: دشمن از ایمان عمومی مردم ایران به آینده خشمگین است

نوش آبادی: دشمن از ایمان عمومی مردم ایران به آینده خشمگین است