مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-14سياسي

ظرفیت شهرستان آوج در تحقق اهداف جمعیتی مناسب است


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: ظرفیت شهرستان آوج برای تحقق اهداف جمعیتی استان بسیار بالا بوده و باید برای آن برنامه ریزی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آوج، کبری علیخانی عصر امروز در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان آوج که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان این که ظرفیت شهرستان آوج برای تحقق اهداف جمعیتی استان بسیار بالا بوده و باید برای آن برنامه ریزی کرد، گفت: وضعیت آماری در این شهرستان نشان می دهد که ظرفیت های لازم برای افزایش جمعیت در آوج بهتر از سایر شهرستان ها است.

وی افزود: هر شهرستان در استان قزوین نیازمند یک برنامه ریزی مجزا است چراکه هر منطقه ای شرایط فرهنگی اجتماعی متفاوتی دارد و نمی توان برای همه مناطق نسخه یکسانی تجویز کرد.

این مسوول ادامه داد: فرهنگ مردم شهرستان آوج به باورها و ارزش های سنتی نزدیک تر است و با حمایت و تسهیل گری حاکمیت در حوزه های آموزشی و اقتصادی و هم افزایی نیروهای مردمی می توان شرایط این شهرستان را ارتقاء داد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین یادآور شد: به شکل ویژه باید یک طرح برای روستای اردلان داشته باشیم، آمار بالایی از قشر جوان و نوجوان در این روستا فعالیت دارند که با سرمایه گذاری های مادی و معنوی می توان به دستاوردهای خوبی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شهرستان آوج در تحقق اهداف جمعیتی مناسب است

ظرفیت شهرستان آوج در تحقق اهداف جمعیتی مناسب است