مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-02اقتصادي

بسیج خدمات مازندران برای ارائه به گردشگران


استاندار مازندران، با توجه به پیش بینی حجم بالای ورود مسافر در ایام تعطیلات آخر هفته، گفت: همه دستگاه های خدمات رسان در استان باید در آمادگی کامل برای بسیج امکانات و ظرفیت های موجود، - ایسنا/مازندران استاندار مازندران، با توجه به پیش بینی حجم بالای ورود مسافر در ایام تعطیلات آخر هفته، گفت: همه دستگاه های خدمات رسان در استان باید در آمادگی کامل برای بسیج امکانات و ظرفیت های موجود، به ویژه در ارائه خدمات به گردشگران باشند.

سیدمحمود حسینی پور در جلسه ستاد مدیریت و پیشگیری از بحران استان، افزود: با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات پیش ِرو، 18 هزار کیسه آرد به صورت ویژه بین واحدهای خبازی استان توزیع شد تا مشکلی بابت تامین نان مورد نیاز مردم وجود نداشته باشد.

وی میزان مرغ مصرفی مازندران به صورت روزانه را 200 تا 250 تن ذکر کرد و اظهارداشت: به تمام اتحادیه ها و شرکتها نیز ابلاغ شده است تا نسبت به توزیع روزانه حداقل 700 تن مرغ گرم در سطح بازار استان اقدام کنند، ضمن اینکه میزان مرغ ارسالی از مازندران به تهران نیز در طی این ایام کاهش خواهد یافت.

حسینی پور از ذخیره سازی 150 تن مرغ منجمد در مازندران خبرداد و خاطرنشان کرد: در صورت لزوم نسبت به توزیع این مقدار مرغ منجمد در بازار استان اقدام خواهد شد تا مردم در تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج خدمات مازندران برای ارائه به گردشگران

بسیج خدمات مازندران برای ارائه به گردشگران