مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-01اجتماعي

تکمیل 1000 کلاس درس تا قبل از سفر رییس جمهور به هرمزگان


یک هزار کلاس درس نیمه تمام در استان با حمایت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تا قبل از سفر رییس جمهور به هرمزگان تکمیل و بهره برداری می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: یک هزار کلاس درس نیمه تمام در استان با حمایت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تا قبل از سفر رییس جمهور به هرمزگان تکمیل و بهره برداری می شود.

محمد قویدل صبح امروز (10 مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این تعداد فضاهای آموزشی نیمه تمام، 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی بیان کرد: در نشست استاندار هرمزگان با وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور مصوب شد که حمایت ویژه از طرح های توسعه و تجهیز هنرستان های جوار صنایع و تامین نیروی انسانی مورد نیاز استان در بخش های مختلف آموزش و پرورش صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه در این نشست موضوعات و مسائل مختلف حوزه آموزشی و پرورش و کمبودها در این بخش مورد پیگیری قرار گرفت، اظهار کرد: دستاوردهای این نشست می تواند منجر به رفع اساسی پاره ای از کمبودهای تاریخی استان هرمزگان در حوزه آموزش و پرورش شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 1000 کلاس درس تا قبل از سفر رییس جمهور به هرمزگان

تکمیل 1000 کلاس درس تا قبل از سفر رییس جمهور به هرمزگان