مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 01:502023-08-16سياسي

هر کاری برای خانواده شهدا انجام دهیم کم است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: شهدای ما جان خودشان را برای دفاع از اسلام و کشور فدا کردند و هیچ کاری در این دنیا نمی تواند پاداش آن را بدهد و پاداش شهدا را فقط خداوند متعال است که به بهترین شکل در آن دنیا برایشان قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در کل کشور حدود 40 هزار آزاده داشتیم که سهم استان لرستان از این تعداد حدود 900 نفر است.

وی افزود: در حال حاضر 847 آزاده سرافراز در استان لرستان حضور داشته و در قید حیات هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در برنامه چهارشنبه حدود 200 آزاده از شهرستان خرم آباد گرد هم آمدند و از این سرافرازان میهن در کنار قبور شهدا تجلیل شد.

وی خاطرنشان کرد: تکریم و تحلیل از آزادگان و خانواده شهدا و ایثارگران اولویت کار ما این و معتقدیم هر کاری برای این عزیزان انجام دهیم ضمن اینکه وظیفه خود را انجام داده ایم، در مقابل از خود گذشتگی این عزیزان اصلا قابل مقایسه نیست.

هاشمی یادآور شد: شهدای ما جان خودشان را برای دفاع از اسلام و کشور فدا کردند و هیچ کاری در این دنیا نمی تواند پاداش آن را بدهد و پاداش شهدا را فقط خداوند مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کاری برای خانواده شهدا انجام دهیم کم است

هر کاری برای خانواده شهدا انجام دهیم کم است