مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-15سياسي

جلد نخست دانشنامه دفاع مقدس لرستان آماده شود


با بهره گیری از ظرفیت نخبگان استانی امید است جلد نخست دانشنامه دفاع مقدس لرستان آماده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد زیویار در دیدار با رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن تشکر از ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که اهتمام ویژه ای به این استان دارد، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان از افتخارات معماری ایرانی - اسلامی و نماد توجه به دفاع مقدس است.

وی، تقارن برگزاری یادواره شش هزار و 554 شهید استان با افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان را فرصت مغتنمی برشمرد و بیان کرد: مردم لرستان به دفاع مقدس به دید افتخار نگاه می کنند و در دفاع مقدس مردم استان نقش مهمی داشتند.

استاندار لرستان، برگزاری این کنگره ها را فرصتی مغتنم برای گردآوری آثار و اسناد مرتبط با شهدا دانست و افزود: هم زمان این کنگره ملی و محتواسازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و همچنین نگارش مقالات دانشنامه دفاع مقدس می طلبد که همه یگان های نظامی و انتظامی، ادارات، و دستگاه ها با وحدت و همگرایی برای گردآوری اسناد دفاع مقدس تلاش مضاعفی داشته باشند.

زیویار درباره محتواسازی باغ موزه دفاع مقدس، گفت: باتوجه به اینکه بخشی از اسناد مرتبط با شهدا، در اختیار خانواده های معزز شهدا است در دیدار با این عزیزان از آنها خواسته شود آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلد نخست دانشنامه دفاع مقدس لرستان آماده شود

جلد نخست دانشنامه دفاع مقدس لرستان آماده شود