مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-24سياسي

شهرداری در برخورد با تخلفات از رفتار تبعیض آمیز بپرهیزد


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری در برخورد با تخلف و ساخت و ساز غیرمجاز از برخورد تبعیض آمیز اجتناب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی حیدری ظهر امروز در سخنان پیش از دستور جلسه صحن شورا با اشاره به جایگاه اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی، افزود: امروز ما در جایگاهی قرار گرفته ایم که تقوای ما تقوای فردی نیست بلکه تقوای جایگاهی است و بر اساس این تقواست که باید به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کنیم.

وی با تاکید بر جلوگیری از بی عدالتی و تضییع حقوق شهروندی گفت: بر این اساس ما به عنوان نماینده مردم و بر اساس تکلیف نظارتی خود باید از اجرای کاریکاتوری اقدامات توسط شهرداری جلوگیری کنیم.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: همواره این برای ما سوال بوده که در برخی از اقدامات مدیریت شهری به عنوان مثال در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز چرا کاریکاتوری عمل می شود؟ چرا قسمتی از کارها که کم فایده هم هستند با قوه قهریه انجام می شود و قسمتی یا بخشی که منفعت آن را که افراد با نفوذ می برند نادیده یا شل گرفته می شود.

وی به برخورد جدی اعضای شورا در موضوع مدرسه شهدای علم و فناوری اشاره کرد و گفت: چرا برای این مدرسه که باعث هزینه اجتماعی بسیاری برای شورا هم شد، اعضا برای جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری در برخورد با تخلفات از رفتار تبعیض آمیز بپرهیزد

شهرداری در برخورد با تخلفات از رفتار تبعیض آمیز بپرهیزد