مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-10سياسي

آغاز بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان


مدیر کل کتابخانه های استان گلستان : دوهفته پیش با پیمانکار قراردادبستیم که کتابخانه میرفندرسکی با هدف زیبا سازی و بهبود خدمات رسانی، باز طراحی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آخوند عبدالحی  میرزا علی، صبح چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری فارس اظهار کرد: استان گلستان فاقد کتابخانه مرکزی و کتابخانه سیار است.

وی گفت: کتابخانه سیار به جهت خدمات رسانی به روستاهای بالادست، صعب العبور و حاشیه شهرها، لازم است که این امر در جلسات با مسوولین مصوب شده و در سفر ریاست جمهوری به مرحله نهایی خواهد رسید.

مدیرکل کتابخانه های استان گلستان بیان کرد: دوهفته پیش با پیمانکار قرارداد بسته شد و کتابخانه میرفندرسکی با هدف زیبا سازی و بهبود خدمات رسانی، باز طراحی می شود.

وی افزود: این بازطراحی در چند مرحله صورت می گیرد.

بازطراحی شامل طبقه همکف، طبقه دوم و زیرزمین خواهد بود که بخش های کودک و نوجوان، علم و فن آوری، اتاق های VIP برای مطالعه کنندگان را شامل می شود.

میرزاعلی اشاره کرد: امکانات بخش نابینایان و ناشنوایان هم به روز خواهد شد و تجهیزاتی مانند چاپگر سه بعدی، کیوسک لمسی و میز لمسی اندروید در اختیار بخش کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان

آغاز بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان