مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-12سياسي

تجهیزات مدیریت بحران استان مرکزی در مقابله با زلزله تقویت می شود


استاندار مرکزی بر تقویت تجهیزات مدیریت بحران این استان در راستای مقابله با زلزله تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه ظهر شنبه در مانور منطقه ای زلزله که در سد الغدیر برگزار شد، گفت: یکی از بزرگترین مانورهای مقابله با بحران با موضوع زلزله در سطح کشور در سد الغدیر با حضور اعضای ستاد بحران شهرستان های ساوه، زرندیه و تفرش برگزار شد.

وی افزود: در مجموع بیش از هزار و 100 نفر در قالب 250 اکیپ عملیاتی از 35 دستگاه اجرایی، امدادی و خدمات رسان در اجرا این مانور حضور دارند.

مخلص الائمه گفت: تمرین و هماهنگی بین نیروها، دستگاه ها و گروه های امدادرسان، تمرین و آزمایش تجهیزات برای مواقع خاص و زمان های بحران از اهداف این مانور است تا با حداکثر هماهنگی و آمادگی بالاترین کارایی و ارائه خدمات در صحنه واقعی را داشته باشند.

وی ادامه داد: برخی تجهیزات که روزهای گذشته برای مانور آماده شد به علت عدم استفاده در مدت زمان طولانی فرسوده شده بود و نواقصی داشت که برطرف شد و بعضاً تجهیزات جدید خریداری و جایگزین تجهیزات فرسوده شد که در این مانور مورد آزمایش و عملیات قرار گرفت.

مخلص الائمه افزود: همزمان با اجرای مانور تعدادی نیروی ارزیاب از دستگاه های مختلف از سطح استان فراخوانده شده اند و آموزش های لازم را دیده اند که به منظور شناسایی نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات مدیریت بحران استان مرکزی در مقابله با زلزله تقویت می شود

تجهیزات مدیریت بحران استان مرکزی در مقابله با زلزله تقویت می شود