مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-05حوادث

باند « کرکس» در ساری متلاشی شد


جانشین فرماندهی انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند معروف به « کرکس» در شهرستان ساری خبر داد و گفت: یکی از سرشاخه های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگر شد.

- ساری- جانشین فرماندهی انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند معروف به کرکس در شهرستان ساری خبر داد و گفت: یکی از سرشاخه های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یکی از سرشاخه های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و اعضای این باند معروف به کرکس در شهرستان ساری شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی قضایی، مأموران در عملیاتی ضربتی این فرد را حین تردد با خودرو در یکی از مناطق آلوده شهرستان ساری مشاهده که متهم برای فرار از دست قانون با سلاح سرد به سمت مأموران پلیس حمله ور و با واکنش سریع مأموران دستگیر شد.

وی ادامه داد: طی دو مرحله عملیات اطلاعاتی و پلیسی، هفت خرده فروش مواد مخدر از اعضای این باند دستگیر شدند ودر این عملیات غافلگیرانه 3 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و 500 گرم شیشه و هرویین از آنان کشف شد.

سرهنگ حسینی یادآور شد: 2 خودرو و یک موتورسیکلت نیز از قاچاقچیان خرده فروش موادمخدر کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند « کرکس» در ساری متلاشی شد

باند « کرکس» در ساری متلاشی شد